- Reyhan Tapdıq qızı Hacızadə
Təvəllüd
- 03.10.1979
Əlaqə:
- İş telefonu : (012)-440-88-21
- Mobil: 055-585-01-99
- E-mail: reyhan.hacıBu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil: Ali
- Naxçıvan Dövlət Universititetinin Mühəndis pedaqoji fakultəsinin Peşə təlimi ixtisası (bakalavriata)
2004-2006- Naxçıvan Dövlət UniversititetininPedaqogika nəzəriyyəsi və tarixi ixtisası (magistratura)
2018-2022 -ci illər- Naxçıvan Dövlət Universititetinin Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası ixtisası üzrə doktorant
Elmi dərəcəsi (Elmi adı) :
-
İş fəaliyyəti (Vəzifə, işlədiyi yer) :
2015-2016-cı illər- Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda baş mütəxəssis
2016-cı ildən ADPU-nun İbtidai təhsilin pedaqogikası kafedrasında müəllim
Tədris etdiyi fənlər:
- İbtidai təhsilin pedaqogikası
- Təhsil fəlsəfəsi
- İbtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası
Seçilmiş əsərləri(monoqrafiya,dərslik və dərs vəsaiti)
- İbtidai siniflərdə şagirdlərin texnologiyadan idrak bacarıqları. Metodik vəsait.Bakı-2019, 206 s. (şərikli)
- Dərs: ənənə və müasirlik . Metodik vəsait. Bakı: 2020, 200 s. (şərikli)
- Şagirdlərə texnoloji mədəniyyətin aşılanması // Sənətkar jurnalı.2017,№1
- İbtidai siniflərdə “Texnologiya” fənninin tədrisində texnoloji anlayışların öyrənilməsi şagirdlərin idrak fəallığının inkişafında mühüm vasitə kimi// Pedaqogikajurnalı , Bakı 2019,№ 4
- Texnologiya fənnin praktik tədrisində elmi idrakın rolu // Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, 2021,№1
- Kiçik yaşlı məktəblilərin texnologiya dərslərində idrak fəallığını Interaktiv usullarla formalaşdırılması. Термиз Давлат Университети Филологические исследования: язык, литература, образование . Илмий-инновацион журнал. №1-2 (3) Özbəkstan. 2021
- İbtidai təhsildə əmək hazırlığında idrak fəallığı // Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Elmi əsərlər jurnalı, Bakı 2022, №1,s.175-179
- Şagirdlərin idrakfəaliyyətində texniki yaradıcılıq bacarıqlarının formalaşdırılması // Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Elmi əsərlər jurnalı, Bakı 2022, №3, s.195-198