Tarixi
Statistik göstəricilər
Elmi fəaliyyət
Tədris olunan fənlər
Xarici əlaqələr
Heyət
Əlaqə

Riyaziyyat və onun ibtidai kursunun tədrisi metodikası kafedrası ( indiki Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi texnologiyası kafedrası ) 1966-cı ildə Elementar riyaziyyat və riyaziyyatın tədrisi metodikası kafedrasının bazasında təşkil olunmuşdur. Həmin dövrə qədər riyaziyyat və ibtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi metodikası fənləri Elementar riyaziyyat və riyaziyyatın tədrisi metodikası kafedrasının əməkdaşları ( prof.Sadıq Sadıqov, dos. Sədi Nəsibov, b/m.Məmməd Əzizov, b/m.Süleyman Məmmədov, b/m. Nəriman Kazımov, b/m.Seyidağa Həmidov, b/m.Vladislav Popov və b.) tərəfindən tədris olunurdu. Kafedra təşkil olunarkən onun 6 nəfər üzvü (b/m. Abdulla Təmrazlı, b/m. S.Məmmədov, b/m. Nəriman Kazımov, b/m.V.Popov, b/m. Seyidağa Həmidov) olub. 1966-1993-cü illərdə kafedraya pedaqoji elmlər namizədi, prof.Nüsrət Sadıxov, 1994-2017-ci illərdə prof.Seyidağa Həmidov rəhbərlik etmişdir. 2017-ci ildən kafedra müdiri vəzifəsində dos.Samirə Tağıyeva çalışır.Kafedrada aşağıdakı istiqamətlərdə elmi–tədqiqat işləri aparılır:

1) ibtidai sinif müəllimlərinin riyaziyyatdan elmi-metodik hazırlığının artırılması; 2) məktəbəqədər müəssisələr üçün kadrların riyazi hazırlığının yüksəldilməsi; 3) magistratura səviyyəsində təhsil alanların riyaziyyatdan elmi hazırlığının artırılması; 4) ibtidai sinif müəllimliyi ixtisasında məsələ həlli təliminin keyfiyyətinin yüksəldilməsi. Son on ildə kafedra əməkdaşlarının elmi-pedaqoji fəaliyyəti məhsuldar olmuşdur. Onlar respublikamızda və müxtəlif xarici ölkələrdə keçirilən 50-dən artıq konfransda iştirak etmiş, riyaziyyat və onun ibtidai kursunun tədrisi metodikası ilə bağlı 1 dərslik, 96 dərs vəsaiti,  200  məqalə (onlardan 35-i xaricdə) nəşr etdirmişlər. P.ü.f.d.,b/m. Aygün Məcidova 14, dos.Samirə Tağıyeva 13, dos.Mübariz Əsədov 10, dos.Rasim Şükürov 6, dos.Bəyməmməd Cəbrayılov 5, dos.Qulaməli Balaşov 4, dos.Zahir Kazımov 2, dos.Nazim Abbasovun 1, b/m. Gülnarə Xaspoladovanın 1 respublika və beynəlxalq konfranslarda məruzələrlə çıxış etmişdir.Dos.Samirə Tağıyevanın 19, p.ü.f.d.,b/m. Aygün Məcidovanın 14, dos.Mübariz Əsədovun 5, dos.Qulaməli Balaşovun 2, dos.Zahir Kazımovun 1, dos.Bəyməmməd Cəbrayılovun 1, dos.Nazim Abbasovun 1, b/m.Gülnarə Xaspoladovanın 2 məqaləsi xarici ölkələrin nüfuzlu elmi jurnallarında nəşr edilmişdir. Kafedra əməkdaşları magistrant və bakalavriatların arzusu ilə “Ədəd anlayışı, formalaşması və onun ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası”, “Sadə həndəsi anlayışlar və fiqurların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası”, “Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər” “Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər)”, “Tip məsələlər və onların həlli yolları”, “Ədəd anlayışının genişləndirilməsi”, “İbtidai siniflərdə mətnli məsələlər və onların həlli üsulları”, “Riyaziyyat dərslərində cəbr və funksional asılılıqların propedevtikası”, “Kəmiyyətlər və onların öyrədilməsi metodikası (I-IV siniflər)”, “Məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirən məsələlər və onların həlli”, “Stoxastika elementləri və onların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası” seçmə fənlər də tədris edilir.Kafedranın “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası “İbtidai sinifdə tədrisin metodikası və metodologiyası” ixtisaslaşması üzrə 10 nəfər (4 nəfər I tədris ili, 6 nəfər II tədris ili) magistrantı vardır. Kafedranın əməkdaşlarından dos.Rasim Şükürov və müəllim Zaman Məmmədov Əməkdar müəllim fəxri adına layiq görülüblər.Hazırda kafedrada 17 nəfər–8 nəfər fəlsəfə doktoru, dosent (2-si əvəzçiliklə) - Samirə Tağıyeva, Rasim Şükürov, Zahir Kazımov, Qulaməli Balaşov, Bəyməmməd Cəbrayılov, Mübariz Əsədov, Fəxrəddin Alıyev, Nazim Abbasov, 3 nəfər fəlsəfə doktoru, baş müəllim (1-i əvəzçiliklə) – Rafiq Alıyev, Mehdixan Aşurov, Aygün Məcidova, 4 nəfər baş müəllim - Gülnarə Xaspoladova, Gülnar Abiyeva, Oqtay Nəbiyev, Zaman Məmmədov, 1 nəfər p.ü.f.d., müəllim Dürdanə Hüseynova, 1 nəfər müəllim - Aynur Əsədova, 2 nəfər laborantTahirə Quliyeva, Elnurə İsmayılova çalışır. Respublikada ilk dəfə “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası üçün dos.Sevinc Cəbrayılzadə və dos.Samirə Tağıyeva birlikdə “The base concepts of geometry and suggestions” (2020), “Theporetical bases of the elementary course of matematics” (2020), “Using ways of developmental tasks in elementary mathematics teaching (I-IV grades)” (2021) dərs vəsaitləri hazırlamış və “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası ingilis dilində təhsil alan tələbələr həmin dərs vəsaitlərindən yararlana bilərlər. Dos. Mübariz Əsədovun “Orta məktəbin riyaziyyat kursunda məsələ həlli təliminin nəzəri və metodik problemləri (V-IX siniflər üçün) (2018), p.ü.f.d.A.Məcidovanın “İbtidai siniflərdə riyaziyyat təlimi keyfiyyətinin yüksəldilməsi probleminin həlli yolları” (2015) adlı monoqrafiyaları, dos.Z.Kazımovun ümumtəhsil məktəblərinin ibtidai sinifləri üçün riyaziyyatdan test tapşırıqları (Azərbaycan və rus dillərində) nəşr olunmuşdur. Kafedrada elmi–pedaqoji kadr hazırlığına xüsusi diqqət yetirilir. Kafedra təşkil ediləndə yalnız bir nəfərin elmi dərəcəsi olduğu halda, indi 17 nəfər kafedra üzvündən 12 nəfərin elmi dərəcəsi vardır. Son illərdə kafedranın doktorantlarından Natavan Tahirova (2016), Dürdanə Hüseynova (2017) pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almaq üçün dissertasiya müdafiə ediblər. Kafedra əməkdaşları İbtidai təhsil və Məktəbəqədər təhsil fakültələrində “İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası”, “Riyaziyyat və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası”,“Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində məntiqi və riyazi təfəkkürün inkişafı metodikası”, magistratura səviyyəsində Məsələ həlli riyaziyyatın öyrənilməsində vasitə kimi (I-IV siniflər)”, “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları və onların həyatda tətbiqi imkanları, “Riyaziyyatın yeni texnologiyalar əsasında tədrisi metodikası (I-IV siniflər)” fənlərini tədris edirlər.

Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi texnologiyası kafedrası

Vəzifə adı

Kafedra müdiri

Dosent

Baş müəllim

Müəllim

Laborant

Sayı

1

7

2

1

2

 

Kafedrada vaxtaşırı olaraq elmi seminarlar keçirilir. Bunlardan dos.Z.F.Kazımovun “İbtidai siniflərdə qeyri-standart çalışmaların həllində modelləşdirmə elementlərindən istifadə haqqında” mövzusunda, dos.B.S.Cəbrayılovun “Kombinatorika elementləri” mövzusunda, dos.F.Q.Alıyevin “Təhsildə sosial-psixoloji xidmət” ixtisası tələbələrinə “Riyaziyyat və Feber-Fenxer qanunu (Təhsildə sosial-psixoloji xidmət ixtisasında)” mövzusunda, dos.S.C.Tağıyeva və dos.Q.Q.Balaşovun “İbtidai siniflərdə riyaziyyat dərslərində şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi yolları” mövzusunda, dos.R.Y.Şükürovun “Riyaziyyat təlimində fəndaxili əlaqələrin rolu” mövzusunda keçirilən seminarları göstərmək olar. 2020-ci il 3 mart tarixindən ADPU-da Covid 19 (Koronavirus) pandemiyası ilə əlaqədar tədrisin əyani formatda icra olunması dayandırılmış və təhsilin təşkili prosesində distant və online təhsildən, eləcə də elektron tədris resurslarından istifadə etməklə tədris məsafədən davam etdirilmişdir. Pandemiya ilə əlaqədar məsafədən tədrisə keçdikdən sonra ardıcıllıqla bütün ixtisas və qeyri-ixtisas fakültələrdə dərs prosesi video formatda davam etdirilmiş, elektron variantda tədris tapşırıqları tələbələrə göndərilmişdir.
Hal-hazırda kafedrada elmi seminarların keçirilməsi davam etdirilir.

Fənnin adı

1

Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər

2

Ədəd anlayışının genişləndirilməsi

3

İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası-III

4

Riyazi anlayışların formalaşdırılmasının yolları (I-IV siniflər)

5

Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası II

6

İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası II

7

Riyaziyyat və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası

8

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində məntiqi və riyazi təfəkkürün inkişafı metodikası

9

Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası II

10

Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər)

11

Tip məsələlər və onların həlli yolları

12

Kəmiyyətlər və onların öyrədilməsi metodikası (I-IV siniflər)

13

Stoxastika elementləri və onların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası

 

 

Seçmə fənlər:

  1. Seçmə fənn: Ədəd anlayışı, formalaşması və onun ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası
  1. Seçmə fənn: Sadə həndəsi anlayışlar və fiqurların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası
  1. Məsələ həlli riyaziyyatın öyrənilməsində vasitə kimi (I-IV siniflər)
  1. Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları və onların həyatda tətbiqi imkanları
  1. Riyaziyyatın yeni texnologiyalar əsasında tədrisi metodikası (I-IV siniflər)
  2. Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər)
  3. Tip məsələlər və onların həlli yolları \
  4. Seçmə fənn: Kəmiyyətlər və onların öyrədilməsi metodikası (I-IV siniflər)
  5. Stoxastika elementləri və onların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası
  6. Seçmə fənn: İbtidai siniflərdə mətnli məsələlər və onların həlli üsulları
  7. Seçmə fənn: Riyaziyyat dərslərində cəbr və funksional asılılıqların propedevtikası
  8. İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası – I
  9. Seçmə fənn: Məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirən məsələlər və onların həlli

 

Kafedranın əməkdaşı dos.Samirə Tağıyevanın (həmmüəllif dos.Sevinc Cəbrayılzadə) “Course of math primary school and teaching methods – I” (2022) dərs vəsaiti Nyu-Yorkda çap edilərək “Libertyacademicbooks”da, “Problems that develop logical thinking and their solutions” (2022) (həmmüəllif dos.Sevinc Cəbrayılzadə), “Course of math primary school and teaching methods–II” (2022) (həmmüəllif dos.Sevinc Cəbrayılzadə), “Математика в начальных классах и методика ее преподавания–I” (2022), “Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər” (2022), “Задачи развивающие логическое мышление и их решение (упражнение)” (2022) dərs vəsaitləri Türkiyədə çap edilərək “İksad Publishing Hous”da yayımlanır. Son illərdə kafedranın əməkdaşlarından dos.Zahid Kazımovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları, I hissə” (2016), “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları”. III hissə. (2017), “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları” (2018), “Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması kursunun nəzəri əsasları (çalışmalar)” (2019), “Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər) (2020), “Məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirən məsələlər və onların həlli (çalışmalar) (2022), dosentlər Zahir Kazımov və Samirə Tağıyevanın “Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər) (2018), dos.Mübariz Əsədovun “Riyazi təkliflər və anlayışlar” (2012), dos.Samirə Tağıyevanın “Həndəsə” (2017), dos.Qulaməli Balaşovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları (çalışmalar)” I hissə. (2019), “Riyaziyyat təlimində qeyri-standart çalışmaların həllinin öyrədilməsi metodikası (çalışmalar həlli ilə) (I-IV siniflər) (2019), “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları (çalışmalar)” I) hissə. (2021), dos.Samirə Tağıyeva və b/m.Gülnarə Xaspoladovanın “Пути использования развивающих задач в обучении математики” (2019), dos.Bəyməmməd Cəbrayılovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları” (2011), “Riyaziyyatın tədrisi metodikasının aktual problemləri (2019), dos.Rasim Şükürovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları” (2010), prof.Əlif Məmmədov və dos. Rasim Şükürovun “Elementar riyaziyyat” (2016), dos.Rafiq Alıyevin “Riyaziyyatın nəzəri əsasları kursuna aid mühazirələr”.I hissə. (2019), dosentlər Zahir Kazımov və Nazim Abbasovun “Занимательная математика и логика (с решениями) 4 класс” (2020), dos.Samirə Tağıyeva, dos.Qulaməli Balaşov, b/m.Zaman Məmmədovun “Kəmiyyətlər və onların öyrədilməsi metodikası (I-IV siniflər)”(2021), dos.Bəyməmməd Cəbrayılovun “Riyaziyyat dərslərində cəbr və funksional asılılıqların propedevtikası (2021), dos.Mübariz Əsədovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları–I hissə” (2019), b/m.,p.ü.f.d.Rafiq Alıyevin “Həndəsə məzmun xəttinin kompüterlə öyrədilməsi” (2020), dos.Nazim Abbasov və b/m.Zaman Məmmədovun “İbtidai təhsil fakültəsində pedaqoji təcrübənin təşkili və aparılmasına dair metodik vəsait” (2019), b/m.Mehdixan Aşurovun “Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər” (2021), “Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər (məsələlər)” (2022) adlı dərslik və dərs vəsaitləri, b/m.Gülnar Abiyevanın “Pedaqoji fakültənin riyaziyyat kursunda “Rasional ədədlər”in tədrisinə dair” (2014), “İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisində cəbr elementlərinin öyrədilməsi metodikası (2021), “İbtidai siniflərdə şagirdlərin şifahi və yazılı hesablama bacarıqlarının inkiişaf etdirilməsi yolları (2022) adlı metodik vəsaitləri nəşr olunmuşdur. 

“Организация уроков информатики в начальных классах с использованием электронных материалов”, Инновационные технологии в обучении и воспитании школьников, материалы седьмой международной научно - практической конференции, Карачевск, 2013;

- “Üstlü bərabərsizliklərin həlli alqoritmlərinin şagirdlərə öyrədilməsi”, Taras Shevchenko, international Congress on Sosial Sciences – 2, Fevruary 1-3, 2019, Ankara;

- “Azərbaycanda ümumtəhsil məktəblərində II sinifdə həndəsə məzmun xəttinin öyrədilməsində şagirdlərdə alqoritmik mədəniyyətin inkişaf etdirilməsi”, Taras Shevchenko, international Congress on Sosial Sciences – 2, Fevruary 1-3, 2019, Ankara;

- “Методы организации и проведения практических занятий по математике в специальности «Учитель начальных классов” Модернизация системы непрерывного образования, Материалы X Международной научно – практической конференции 27 июня – 30 июня 2019 года, Дербент – Хучни, Республика Дагестан;

- “Kəmiyyət anlayışı və onun ibtidai siniflərdə öyrədilməsi”, İnternational congress on sosial sciences, cina to adriatic – III, Kabul, Afqanistan, 2019;

- “Применение технологии при изучении понятия длины в первом классе на уроках математики”, От познания языка – к познанию мира: философские и психолого–педагогические аспекты языкозна-ния, Санкт-Петербург, 2019.

2.Dos. Cəbrayılov Bəyməmməd Saday oğlu “Riyaziyyatdan məsələ həlli şagirdləri həyata hazırlayan vasitə kimi” Elm və təhsildə innovativ texnologiyalar beynəlxalq simpoziyumu.24-25 may 2021. Türkiyə.

3.Dosent Balaşov Qulaməli Qurbanəli oğlu “Role of ICT for Better Mathematics Teaching” İnternational Online Conference on Mathematics Education, May, 26-29, 2021. İstanbul, Turkey.

Əbülfət Qulam oğlu Pələngov
Samirə Cəmil-Cahid qızı Tağıyeva
Qulaməli Qurbanəli oğlu Balaşov
Bəyməmməd Saday oğlu Cəbrayılov
Əbülfət Pələngov
Kafedra müdiri
Samirə Tağıyeva
Dosent
Qulaməli Balaşov
Dosent
Bəyməmməd Cəbrayılov
Dosent


Ətraflı

Kafedra

Ünvan

Əlaqə nömrəsi

Elektron poçt ünvanı

Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi texnologiyası

Nəsib bəy Yusifbəyli küçəsi, 41A

 (012) 440 88 21

Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Tarixi
Statistik göstəricilər
Elmi fəaliyyət
Tədris olunan fənlər
Xarici əlaqələr
Heyət
Əlaqə

Riyaziyyat və onun ibtidai kursunun tədrisi metodikası kafedrası ( indiki Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi texnologiyası kafedrası ) 1966-cı ildə Elementar riyaziyyat və riyaziyyatın tədrisi metodikası kafedrasının bazasında təşkil olunmuşdur. Həmin dövrə qədər riyaziyyat və ibtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi metodikası fənləri Elementar riyaziyyat və riyaziyyatın tədrisi metodikası kafedrasının əməkdaşları ( prof.Sadıq Sadıqov, dos. Sədi Nəsibov, b/m.Məmməd Əzizov, b/m.Süleyman Məmmədov, b/m. Nəriman Kazımov, b/m.Seyidağa Həmidov, b/m.Vladislav Popov və b.) tərəfindən tədris olunurdu. Kafedra təşkil olunarkən onun 6 nəfər üzvü (b/m. Abdulla Təmrazlı, b/m. S.Məmmədov, b/m. Nəriman Kazımov, b/m.V.Popov, b/m. Seyidağa Həmidov) olub. 1966-1993-cü illərdə kafedraya pedaqoji elmlər namizədi, prof.Nüsrət Sadıxov, 1994-2017-ci illərdə prof.Seyidağa Həmidov rəhbərlik etmişdir. 2017-ci ildən kafedra müdiri vəzifəsində dos.Samirə Tağıyeva çalışır.Kafedrada aşağıdakı istiqamətlərdə elmi–tədqiqat işləri aparılır:

1) ibtidai sinif müəllimlərinin riyaziyyatdan elmi-metodik hazırlığının artırılması; 2) məktəbəqədər müəssisələr üçün kadrların riyazi hazırlığının yüksəldilməsi; 3) magistratura səviyyəsində təhsil alanların riyaziyyatdan elmi hazırlığının artırılması; 4) ibtidai sinif müəllimliyi ixtisasında məsələ həlli təliminin keyfiyyətinin yüksəldilməsi. Son on ildə kafedra əməkdaşlarının elmi-pedaqoji fəaliyyəti məhsuldar olmuşdur. Onlar respublikamızda və müxtəlif xarici ölkələrdə keçirilən 50-dən artıq konfransda iştirak etmiş, riyaziyyat və onun ibtidai kursunun tədrisi metodikası ilə bağlı 1 dərslik, 96 dərs vəsaiti,  200  məqalə (onlardan 35-i xaricdə) nəşr etdirmişlər. P.ü.f.d.,b/m. Aygün Məcidova 14, dos.Samirə Tağıyeva 13, dos.Mübariz Əsədov 10, dos.Rasim Şükürov 6, dos.Bəyməmməd Cəbrayılov 5, dos.Qulaməli Balaşov 4, dos.Zahir Kazımov 2, dos.Nazim Abbasovun 1, b/m. Gülnarə Xaspoladovanın 1 respublika və beynəlxalq konfranslarda məruzələrlə çıxış etmişdir.Dos.Samirə Tağıyevanın 19, p.ü.f.d.,b/m. Aygün Məcidovanın 14, dos.Mübariz Əsədovun 5, dos.Qulaməli Balaşovun 2, dos.Zahir Kazımovun 1, dos.Bəyməmməd Cəbrayılovun 1, dos.Nazim Abbasovun 1, b/m.Gülnarə Xaspoladovanın 2 məqaləsi xarici ölkələrin nüfuzlu elmi jurnallarında nəşr edilmişdir. Kafedra əməkdaşları magistrant və bakalavriatların arzusu ilə “Ədəd anlayışı, formalaşması və onun ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası”, “Sadə həndəsi anlayışlar və fiqurların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası”, “Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər” “Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər)”, “Tip məsələlər və onların həlli yolları”, “Ədəd anlayışının genişləndirilməsi”, “İbtidai siniflərdə mətnli məsələlər və onların həlli üsulları”, “Riyaziyyat dərslərində cəbr və funksional asılılıqların propedevtikası”, “Kəmiyyətlər və onların öyrədilməsi metodikası (I-IV siniflər)”, “Məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirən məsələlər və onların həlli”, “Stoxastika elementləri və onların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası” seçmə fənlər də tədris edilir.Kafedranın “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası “İbtidai sinifdə tədrisin metodikası və metodologiyası” ixtisaslaşması üzrə 10 nəfər (4 nəfər I tədris ili, 6 nəfər II tədris ili) magistrantı vardır. Kafedranın əməkdaşlarından dos.Rasim Şükürov və müəllim Zaman Məmmədov Əməkdar müəllim fəxri adına layiq görülüblər.Hazırda kafedrada 17 nəfər–8 nəfər fəlsəfə doktoru, dosent (2-si əvəzçiliklə) - Samirə Tağıyeva, Rasim Şükürov, Zahir Kazımov, Qulaməli Balaşov, Bəyməmməd Cəbrayılov, Mübariz Əsədov, Fəxrəddin Alıyev, Nazim Abbasov, 3 nəfər fəlsəfə doktoru, baş müəllim (1-i əvəzçiliklə) – Rafiq Alıyev, Mehdixan Aşurov, Aygün Məcidova, 4 nəfər baş müəllim - Gülnarə Xaspoladova, Gülnar Abiyeva, Oqtay Nəbiyev, Zaman Məmmədov, 1 nəfər p.ü.f.d., müəllim Dürdanə Hüseynova, 1 nəfər müəllim - Aynur Əsədova, 2 nəfər laborantTahirə Quliyeva, Elnurə İsmayılova çalışır. Respublikada ilk dəfə “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası üçün dos.Sevinc Cəbrayılzadə və dos.Samirə Tağıyeva birlikdə “The base concepts of geometry and suggestions” (2020), “Theporetical bases of the elementary course of matematics” (2020), “Using ways of developmental tasks in elementary mathematics teaching (I-IV grades)” (2021) dərs vəsaitləri hazırlamış və “İbtidai sinif müəllimliyi” ixtisası ingilis dilində təhsil alan tələbələr həmin dərs vəsaitlərindən yararlana bilərlər. Dos. Mübariz Əsədovun “Orta məktəbin riyaziyyat kursunda məsələ həlli təliminin nəzəri və metodik problemləri (V-IX siniflər üçün) (2018), p.ü.f.d.A.Məcidovanın “İbtidai siniflərdə riyaziyyat təlimi keyfiyyətinin yüksəldilməsi probleminin həlli yolları” (2015) adlı monoqrafiyaları, dos.Z.Kazımovun ümumtəhsil məktəblərinin ibtidai sinifləri üçün riyaziyyatdan test tapşırıqları (Azərbaycan və rus dillərində) nəşr olunmuşdur. Kafedrada elmi–pedaqoji kadr hazırlığına xüsusi diqqət yetirilir. Kafedra təşkil ediləndə yalnız bir nəfərin elmi dərəcəsi olduğu halda, indi 17 nəfər kafedra üzvündən 12 nəfərin elmi dərəcəsi vardır. Son illərdə kafedranın doktorantlarından Natavan Tahirova (2016), Dürdanə Hüseynova (2017) pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almaq üçün dissertasiya müdafiə ediblər. Kafedra əməkdaşları İbtidai təhsil və Məktəbəqədər təhsil fakültələrində “İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası”, “Riyaziyyat və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası”,“Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində məntiqi və riyazi təfəkkürün inkişafı metodikası”, magistratura səviyyəsində Məsələ həlli riyaziyyatın öyrənilməsində vasitə kimi (I-IV siniflər)”, “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları və onların həyatda tətbiqi imkanları, “Riyaziyyatın yeni texnologiyalar əsasında tədrisi metodikası (I-IV siniflər)” fənlərini tədris edirlər.

Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi texnologiyası kafedrası

Vəzifə adı

Kafedra müdiri

Dosent

Baş müəllim

Müəllim

Laborant

Sayı

1

7

2

1

2

 

Kafedrada vaxtaşırı olaraq elmi seminarlar keçirilir. Bunlardan dos.Z.F.Kazımovun “İbtidai siniflərdə qeyri-standart çalışmaların həllində modelləşdirmə elementlərindən istifadə haqqında” mövzusunda, dos.B.S.Cəbrayılovun “Kombinatorika elementləri” mövzusunda, dos.F.Q.Alıyevin “Təhsildə sosial-psixoloji xidmət” ixtisası tələbələrinə “Riyaziyyat və Feber-Fenxer qanunu (Təhsildə sosial-psixoloji xidmət ixtisasında)” mövzusunda, dos.S.C.Tağıyeva və dos.Q.Q.Balaşovun “İbtidai siniflərdə riyaziyyat dərslərində şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi yolları” mövzusunda, dos.R.Y.Şükürovun “Riyaziyyat təlimində fəndaxili əlaqələrin rolu” mövzusunda keçirilən seminarları göstərmək olar. 2020-ci il 3 mart tarixindən ADPU-da Covid 19 (Koronavirus) pandemiyası ilə əlaqədar tədrisin əyani formatda icra olunması dayandırılmış və təhsilin təşkili prosesində distant və online təhsildən, eləcə də elektron tədris resurslarından istifadə etməklə tədris məsafədən davam etdirilmişdir. Pandemiya ilə əlaqədar məsafədən tədrisə keçdikdən sonra ardıcıllıqla bütün ixtisas və qeyri-ixtisas fakültələrdə dərs prosesi video formatda davam etdirilmiş, elektron variantda tədris tapşırıqları tələbələrə göndərilmişdir.
Hal-hazırda kafedrada elmi seminarların keçirilməsi davam etdirilir.

Fənnin adı

1

Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər

2

Ədəd anlayışının genişləndirilməsi

3

İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası-III

4

Riyazi anlayışların formalaşdırılmasının yolları (I-IV siniflər)

5

Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası II

6

İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası II

7

Riyaziyyat və onun xüsusi məktəblərdə tədrisi metodikası

8

Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində məntiqi və riyazi təfəkkürün inkişafı metodikası

9

Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi metodikası II

10

Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər)

11

Tip məsələlər və onların həlli yolları

12

Kəmiyyətlər və onların öyrədilməsi metodikası (I-IV siniflər)

13

Stoxastika elementləri və onların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası

 

 

Seçmə fənlər:

  1. Seçmə fənn: Ədəd anlayışı, formalaşması və onun ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası
  1. Seçmə fənn: Sadə həndəsi anlayışlar və fiqurların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası
  1. Məsələ həlli riyaziyyatın öyrənilməsində vasitə kimi (I-IV siniflər)
  1. Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları və onların həyatda tətbiqi imkanları
  1. Riyaziyyatın yeni texnologiyalar əsasında tədrisi metodikası (I-IV siniflər)
  2. Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər)
  3. Tip məsələlər və onların həlli yolları \
  4. Seçmə fənn: Kəmiyyətlər və onların öyrədilməsi metodikası (I-IV siniflər)
  5. Stoxastika elementləri və onların ibtidai siniflərdə öyrədilməsi metodikası
  6. Seçmə fənn: İbtidai siniflərdə mətnli məsələlər və onların həlli üsulları
  7. Seçmə fənn: Riyaziyyat dərslərində cəbr və funksional asılılıqların propedevtikası
  8. İbtidai siniflərdə riyaziyyat və onun tədrisi metodikası – I
  9. Seçmə fənn: Məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirən məsələlər və onların həlli

 

Kafedranın əməkdaşı dos.Samirə Tağıyevanın (həmmüəllif dos.Sevinc Cəbrayılzadə) “Course of math primary school and teaching methods – I” (2022) dərs vəsaiti Nyu-Yorkda çap edilərək “Libertyacademicbooks”da, “Problems that develop logical thinking and their solutions” (2022) (həmmüəllif dos.Sevinc Cəbrayılzadə), “Course of math primary school and teaching methods–II” (2022) (həmmüəllif dos.Sevinc Cəbrayılzadə), “Математика в начальных классах и методика ее преподавания–I” (2022), “Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər” (2022), “Задачи развивающие логическое мышление и их решение (упражнение)” (2022) dərs vəsaitləri Türkiyədə çap edilərək “İksad Publishing Hous”da yayımlanır. Son illərdə kafedranın əməkdaşlarından dos.Zahid Kazımovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları, I hissə” (2016), “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları”. III hissə. (2017), “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları” (2018), “Sadə riyazi təsəvvürlərin formalaşdırılması kursunun nəzəri əsasları (çalışmalar)” (2019), “Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər) (2020), “Məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirən məsələlər və onların həlli (çalışmalar) (2022), dosentlər Zahir Kazımov və Samirə Tağıyevanın “Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər) (2018), dos.Mübariz Əsədovun “Riyazi təkliflər və anlayışlar” (2012), dos.Samirə Tağıyevanın “Həndəsə” (2017), dos.Qulaməli Balaşovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları (çalışmalar)” I hissə. (2019), “Riyaziyyat təlimində qeyri-standart çalışmaların həllinin öyrədilməsi metodikası (çalışmalar həlli ilə) (I-IV siniflər) (2019), “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları (çalışmalar)” I) hissə. (2021), dos.Samirə Tağıyeva və b/m.Gülnarə Xaspoladovanın “Пути использования развивающих задач в обучении математики” (2019), dos.Bəyməmməd Cəbrayılovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları” (2011), “Riyaziyyatın tədrisi metodikasının aktual problemləri (2019), dos.Rasim Şükürovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları” (2010), prof.Əlif Məmmədov və dos. Rasim Şükürovun “Elementar riyaziyyat” (2016), dos.Rafiq Alıyevin “Riyaziyyatın nəzəri əsasları kursuna aid mühazirələr”.I hissə. (2019), dosentlər Zahir Kazımov və Nazim Abbasovun “Занимательная математика и логика (с решениями) 4 класс” (2020), dos.Samirə Tağıyeva, dos.Qulaməli Balaşov, b/m.Zaman Məmmədovun “Kəmiyyətlər və onların öyrədilməsi metodikası (I-IV siniflər)”(2021), dos.Bəyməmməd Cəbrayılovun “Riyaziyyat dərslərində cəbr və funksional asılılıqların propedevtikası (2021), dos.Mübariz Əsədovun “Riyaziyyatın ibtidai kursunun nəzəri əsasları–I hissə” (2019), b/m.,p.ü.f.d.Rafiq Alıyevin “Həndəsə məzmun xəttinin kompüterlə öyrədilməsi” (2020), dos.Nazim Abbasov və b/m.Zaman Məmmədovun “İbtidai təhsil fakültəsində pedaqoji təcrübənin təşkili və aparılmasına dair metodik vəsait” (2019), b/m.Mehdixan Aşurovun “Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər” (2021), “Əsas həndəsi anlayışlar və təkliflər (məsələlər)” (2022) adlı dərslik və dərs vəsaitləri, b/m.Gülnar Abiyevanın “Pedaqoji fakültənin riyaziyyat kursunda “Rasional ədədlər”in tədrisinə dair” (2014), “İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisində cəbr elementlərinin öyrədilməsi metodikası (2021), “İbtidai siniflərdə şagirdlərin şifahi və yazılı hesablama bacarıqlarının inkiişaf etdirilməsi yolları (2022) adlı metodik vəsaitləri nəşr olunmuşdur. 

“Организация уроков информатики в начальных классах с использованием электронных материалов”, Инновационные технологии в обучении и воспитании школьников, материалы седьмой международной научно - практической конференции, Карачевск, 2013;

- “Üstlü bərabərsizliklərin həlli alqoritmlərinin şagirdlərə öyrədilməsi”, Taras Shevchenko, international Congress on Sosial Sciences – 2, Fevruary 1-3, 2019, Ankara;

- “Azərbaycanda ümumtəhsil məktəblərində II sinifdə həndəsə məzmun xəttinin öyrədilməsində şagirdlərdə alqoritmik mədəniyyətin inkişaf etdirilməsi”, Taras Shevchenko, international Congress on Sosial Sciences – 2, Fevruary 1-3, 2019, Ankara;

- “Методы организации и проведения практических занятий по математике в специальности «Учитель начальных классов” Модернизация системы непрерывного образования, Материалы X Международной научно – практической конференции 27 июня – 30 июня 2019 года, Дербент – Хучни, Республика Дагестан;

- “Kəmiyyət anlayışı və onun ibtidai siniflərdə öyrədilməsi”, İnternational congress on sosial sciences, cina to adriatic – III, Kabul, Afqanistan, 2019;

- “Применение технологии при изучении понятия длины в первом классе на уроках математики”, От познания языка – к познанию мира: философские и психолого–педагогические аспекты языкозна-ния, Санкт-Петербург, 2019.

2.Dos. Cəbrayılov Bəyməmməd Saday oğlu “Riyaziyyatdan məsələ həlli şagirdləri həyata hazırlayan vasitə kimi” Elm və təhsildə innovativ texnologiyalar beynəlxalq simpoziyumu.24-25 may 2021. Türkiyə.

3.Dosent Balaşov Qulaməli Qurbanəli oğlu “Role of ICT for Better Mathematics Teaching” İnternational Online Conference on Mathematics Education, May, 26-29, 2021. İstanbul, Turkey.

Samirə Cəmil-Cahid qızı Tağıyeva
Qulaməli Qurbanəli oğlu Balaşov
Bəyməmməd Saday oğlu Cəbrayılov
Zahir Fərhad oğlu Kazımov
Samirə Tağıyeva
Kafedra müdiri
Qulaməli Balaşov
Dosent
Bəyməmməd Cəbrayılov
Dosent
Zahir Kazımov
Dosent


Ətraflı

Kafedra

Ünvan

Əlaqə nömrəsi

Elektron poçt ünvanı

Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisi texnologiyası

Nəsib bəy Yusifbəyli küçəsi, 41A

 (012) 440 88 21

Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı ş., Nəsimi rayon
Nəsibbəy Yusifbəyli küç. 60

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search