Previous Next

Nigar Nəsir qızı Niftəliyeva

Ad, soyad, atasının adı :

  • Nigar Nəsir qızı Niftəliyeva

 Təvəllüd

  • 23.02.1995.

 Əlaqə:

 Təhsil:Ali

  • 2001-2012-ci illər- Bakı şəhəri, Nizami rayonu. V.Sadıqov adına 214№li tam orta məktəb.
  • 2012-2016-cı illər - Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, İbtidai sinif müəllimliyi ixtisası (bakalavriatura)
  • 2016-2018-ci illər -Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Təhsildə qiymətləndirmə və monitorinq (magistrantura)
  • 2019-2022-ci illər- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Ümumi pedaqogika, pedaqogikanın və təhsilin tarixi ixtisası üzrə doktorantura

Elmi dərəcəsi (Elmi adı) :

-

İş fəaliyyəti :

  • 2018-ci il- Bakı şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi- Ümumi təhsil sektorunda könüllü.
  • 2020-2022-ci illər- ADPU-nun İbtidai təhsilin pedaqogikası kafedrasında saathesabı müəllim.
  • 2022-ci ildən- ADPU-nun İbtidai təhsilin pedaqogikası kafedrasında tam ştat müəllim.

 Tədris etdiyi fənlər:

  • İbtidai təhsilin pedaqogikası.
  • Ailə pedaqogikası.

 Seçilmiş əsərləri:

  • İbtidai təhsilin qiymətləndirilməsi sistemi və ona yeni yanaşmalar. Bakı:Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönü­münə həsr olunmuş GƏNC TƏDQİQATÇILARIN VI BEYNƏLXALQ ELMİ KONFRANSI materialları.Bakı Mühəndislik Universiteti, Azərbaycan Dövlət Gömrük Akademiyası,2022, 797 s.
  • Pedaqogikada gələcək müəllimlərin diaqnostik fəaliyyəti.Bakı:Karabakh. III Beynəlxalq elmi konfransın materialları III cild - International Congress of Modern Studies in Social Sciences and Humanities, Azerbaijan National Academy Of Sciences Folklore Institute, Institute Of Economic Development And Social Studies - IKSAD (Turkey), Instıtute of lınguıstıcs named after Nasimi of ANAS, Azerbaijan State Pedagogical University, Nahchivan State University, "Nahchivan" University, ANAS Central Scientific,2022, 240 s.
  • Təlim-tərbiyə prosesində pedaqoji diaqnostikanın kriteriyaları.Naxçıvan: Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda 20 may 2022-ci il tarixində “Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi” mövzusunda Respublika elmi-praktik konfransının materialları, 2022, 157 s.
  • Уровни усвоения диагностических знаний и умений будуших учителей начальных классов (на основе таксаномий Б.Блума). Bakı: Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər. Cild 13 №2, 2022, 257 s.
  • Gələcək ibtidai sinif müəllimlərinin diaqnostik fəaliyyətə hazırlanmasının pedaqoji şərtləri. Bakı: Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Təhsil İnstitutu. Elmi Əsərlər.Cild 89 №2, 2022, 48 s.
  • Формирование педагогической профессиональной культуры буду­щих учителей начальных классов в современный период. Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана №9, 2021, 274 s.
  • İbtidai sinif müəllimlərində pedaqoji peşə mədəniyyətinin formalaş­dırılması. Bakı: Elmi-metodik jurnal Curriculum - Cild 14, №2 (54), 2021, 63 s.
  • PEDAQOJİ DİAQNOSTİKANIN İBTİDAİ TƏLİM PROSESİNƏ TƏSİRİ. Bakı: III Beynəlxalq elmi konfransın materialları II cild - ELMDƏ VƏ TƏHSİLDƏ İNNOVATİV TEXNOLOGİYALAR. AZƏRBAYCAN DÖVLƏT PEDAQOJİ UNİVERSİTETİ (Azərbaycan), İQTİSADİ İNKİŞAF VƏ SOSİAL ARAŞDIRMALAR İNSTİTUTU, İKSAD (Türkiyə), Bakı, Azərbaycan, 2021,147 s.
  • Педагогическая диагностика деятельности будущих учителей на­чальных классов.Международная научно-практическая конферен­ция «Образовательный потенциал» Beynəlxalq elmi konfransın materialları - Rusiya Federasiyası Çeboksar şəhəri, Qeyri-dövlət təhsil müəssisəsi, əlavə professional təhsil “Eksperimental metodik mərkəz”-i, Cognitus, 2021, 83 s.
  • İbtidai sinif müəllimi pedaqoji diaqnostikanın subyekti kimi. Bakı: Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Təhsil İnstitutu. Elmi Əsərlər. Cild 86 №6, 2019, 61 s.
  • Dərsin analizi pedaqoji diaqnostikanın əhəmiyyətli tərkib hissəsi kimi. Bakı: Odlar Yurdu Universitetinin elmi və pedaqoji xəbərləri №52, 2019, 266 s.
  • Eksperiment pedaqoji diaqnostikanın əhəmiyyətli tərkib hissəsi kimi. Bakı: Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər. Cild 10 №4, 2019, 88 s.
  • THE ROLE OF INTERNATIONAL AND LOCAL EXPERIENCE IN EVALUATING TEACHER PERFORMANCE. LX INTERNATIONAL CORRESPONDENCE SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE «EUROPEAN RESEARCH: INNOVATION IN SCIENCE, EDUCATION AND TECHNOLOGY» London, United Kingdom, 2020, 48 s.
  • Analysis of the work of the head of the class. Proceedings of the International Scientific Conference “Theory and Practice of Modern Science and Education”. Dnipro, Ukraine. Part II.,2019, 264s.
  • Pedaqoji diaqnostika və mahiyyəti. Bakı: Doktorantların və gənc tədqi­qatçıların XXIII respublika elmi konfransının materialları- Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti, 2019, 475s.
  • Yeni qiymətləndirmənin istiqamətləri. Bakı: Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 95 illiyinə həsr olunmuş ADPU-nun İbtidai təhsil fakültəsinin tələbələrinin elmi-praktik konfransının materialları. “Elm və təhsil” nəşriyyatı, 2018, 175 s.
  • Summativ qiymətləndirmənin mahiyyəti, məqsədi və əhəmiyyəti. Bakı: Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 95 illiyinə həsr olunmuş ADPU-nun İbtidai təhsil fakültəsinin tələbələrinin elmi-praktik konfransının materialları. “Elm və təhsil” nəşriyyatı, 2018, 179 s
  • Tə­­lim nəticələrinin qiymətlən­diril­mə­sində innovativ ya­naş­ma­­­lar. Bakı:Fənlərin təd­­risi metodikası: mü­­­­asir yanaşmalar”. Ma­gistrantların I Res­pub­lika elmi konfransının ma­te­ri­al­­­la­rı. 2018.453 s.
  • Cə­miy­­yətdə təh­si­­lin yeri və müəllimin rolu. Bakı:Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 92 illiyinə həsr olunmuş ADPU-nun İbtidai təhsil fakültəsinin tələbələrinin elmi-praktik konfransının materialları. “Elm və təhsil” nəşriyyatı, 2015, 80 s.

ÜNVAN MƏLUMATLARI

Bakı ş., Nəsimi rayon
Nəsibbəy Yusifbəyli küç. 60

XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

E-poçt ünvanınızı daxil etməklə məlumat əldə edin

Search